loading...
موزیکان
سوزا بازدید : 268 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی امیر بهمن به نام با من

Download New Song By Amir Bahman Called  with me

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

amir bahman%20%5B320x200%5D دانلود آهنگ جدید امیر بهمن به نام با من

 

Music 
MP3 320 kb/s MP3 128 kb/s
Download Download

متن آهنگ امیر بهمن به نام با من برقص

دستا میره بالا ، بالا بالا بالا همگی بگین یالا ، یالا یالایالا

من ازت خوشم میاد تو ساده و یه رنگی
وقتی موهاتو پریشون میکنی قشنگی

همه ی تنم بوی عطر تورو گرفته
تو با چشمات داری با ستاره ها میجنگی

 حالا دستا بره بالا همگی بگین یالا
 آی دختر مو مشکی با من برقص حالا

 با اون قد و بالا تو یدونه ای والا
 شیطون و جذابی با من برقص حالا با من برقص حالا


من به این دلبریات خیلی علاقه مندم
تا ابد به هیشکی جز خودت دل نمیبندم

بیا زندگی باهات انگاری خیلی خوبه
 دل من بوم بوم به عشق تو میکوبه دل من بوم بوم به عشق تو میکوبه

 حالا دستا بره بالا همگی بگین یالا
 آی دختر مو مشکی با من برقص حالا

 با اون قد و بالا تو یدونه ای والا
 شیطون و جذابی با من برقص حالا با من برقص حالا

من ازت خوشم میاد تو ساده و یه رنگی
وقتی موهاتو پریشون میکنی قشنگی

همه ی تنم بوی عطر تورو گرفته
تو با چشمات داری با ستاره ها میجنگی

حالا دستا بره بالا

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 129
  • بازدید کلی : 63,722