loading...
موزیکان
سوزا بازدید : 6 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی مصطفی یگانه به نام با تو خوبه چقدر

Download New Song By Mustafa Yeganeh You Much Good.

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

Mostafa Yeganeh Ba To Khobe Cheghad دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مصطفی یگانه به نام با تو خوبه چقدر

 

Music 
MP3 320 kb/s MP3 128 kb/s
Download Download

 

متن آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام با تو خوبه چقدر :

با تو خوبه چقدر ، با تو خوبه چقدر

این جوری که عاشقتم هیشکی نبوده به خدا

دیونه وار دوست دارم درست مثل دیونه ها

هر جا که میرم بامنی هر جا که میرم یادتم

من عاشق عشق تو و من عاشق این رابطم

با تو خوبه چقدر این عاشقی با تو خوبه چقدر دیونه شدن

انقدر عاشقتم دیونتم که همه حسودیشون میشه به تو و من

با تو خوبه چقدر این عاشقی با تو خوبه چقدر دیونه شدن

انقدر عاشقتم دیونتم که همه حسودیشون میشه به تو و من

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام با تو خوبه چقدر

♫♫♫♫♫♫

عاشق حرفای توام حرفایی که تو میزنی

من عاشق اون لحظه هام اون لحظه ها که با منی

یه حس خوب می گیرم از چشای مهربون تو

من واقعا دوست دارم جون خودم به جون تو

با تو خوبه چقدر ، با تو خوبه چقدر

♫♫♫♫♫♫

با تو خوبه چقدر این عاشقی با تو خوبه چقدر دیونه شدن

انقدر عاشقتم دیونتم که همه حسودیشون میشه به تو و من

با تو خوبه چقدر این عاشقی با تو خوبه چقدر دیونه شدن

انقدر عاشقتم دیونتم که همه حسودیشون میشه به تو و من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 81
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 253
  • بازدید کلی : 63,846